محتوای به روز برای فیلم های دانولدی

محتوای به روز برای فیلم های دانولدی


نقد و بررسی فیلم گرگ: کمدی طویل گرگینه بالیوود پیامی قدرتمند برای محیط زیست ارائه می دهد

نقشه های یک پیمانکار کار جاده برای از بین بردن جنگل های شمال شرقی هند توسط یک گرگینه در یک موجود سرگرم کننده با خنده های فراوان خنثی می شود.

کمدی ترسناک از اوایل دهه 2000 تماشاگران هندی را به هیجان آورد و بیش از 100 فیلم در این ژانر اکران شد. فیلم بهدیا (به معنای واقعی کلمه "گرگ") عمار کاوشیک، اولین کمدی مخلوق بالیوود، علیرغم طولانی بودن آن، یک غوغایی فوق‌العاده سرگرم‌کننده در جنگل‌های شمال شرقی هند است که پیام‌های طرفدار محیط‌زیست و ضد نژادپرستی را ارائه می‌دهد و همچنین پتانسیل تبدیل شدن به آن را دارد. یک حق رای دادن وارون داوان، ستاره برتر بالیوود، نقش باسکار، یک پیمانکار راهسازی جاه طلب مستقر در دهلی را بازی می کند که خانه خانوادگی خود را رهن کرده است تا قراردادی را برای ساختن بزرگراه از میان جنگل های انبوه آروناچال پرادش در شمال شرقی هند، که با چین هم مرز است، ببندد.

تماشای آنلاین سریال خارجی و فیلم خارجی در سایت فیلم نماوا تماشا کنید. 

او توسط پسر عمویش جاناردان (آبیشک بانرجی) همراهی می‌شود و از مردم محلی جومین (پالین کاباک) و پاندا (دیپاک دوبریال) برای کمک می‌خواهد. مشکل این است که او باید از روستاییان محلی اجازه بگیرد. بزرگان دهکده مخالفت می کنند، اما باسکار جوانان را متقاعد می کند که به مراکز خرید و «نتفلیکس نه طبیعت» نیاز دارند. با کمک مقامات محلی فاسد، او موفق می شود امضاهای کافی برای تغییر معامله به دست آورد.

برای تماشای فیلم سینمایی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

برای پیچیده تر شدن اوضاع، باسکار نیز توسط یک گرگ به شدت از ناحیه عقب گاز گرفته شده است و توسط دامپزشک آنیکا (کریتی سانون) درمان می شود. زخم خیلی سریع التیام می یابد و باسکار می بیند که شبانه به یک گرگ نما تبدیل می شود و مقاماتی را که پروژه بزرگراه را تایید کرده اند یکی یکی انتخاب می کند. پاندا از یک شمن 120 ساله کمک می گیرد تا باسکار را دوباره به انسان تبدیل کند، اما پلیس محلی و شبه نظامیان مصمم هستند که هم گرگ بهاسکار و هم گرگی را که او را گاز گرفته است، شکار کنند.

ژانرهای مختلفی از جمله فیلم ترسناک جدید و فیلم عاشقانه نیز در نماوا فراهم شده است.

با این سومین فیلم خود، کاوشیک سنت ارائه پیام های اجتماعی قوی از طریق یک بسته سرگرمی انبوه را ایجاد کرد. اولین فیلم او، کمدی ترسناک «خیابان» (2018)، یک افسانه فمینیستی بود، در حالی که «بالا» (2019) به آلوپسی و شرمساری رنگ پوست می پرداخت. در «بهدیا»، پیام اصلی حفظ محیط زیست است و دیگر رویه هندی که مورد نکوهش قرار می‌گیرد، عادت به توصیف مردم شمال شرق به‌عنوان چینی‌ای توهین‌آمیز است – نژادپرستی گاه به گاه که در بقیه کشور رایج است. پیام‌ها بدون هیچ ظرافتی در ذهن هستند، اما این اغلب بهترین راه برای رساندن آنها به مخاطبان انبوه است، و کاوشیک و نویسنده‌اش نیرن بات این را به طور مؤثر مدیریت می‌کنند.

فیلم عاشقانه هندی و فیلم عاشقانه کره ای نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

لهجه در «بهدیا» بیشتر بر روی کمدی غالباً نوجوانانه و بعضاً خردسالانه است تا موجودات. وقتی این موجودات ظاهر می‌شوند، این یک پیروزی از جلوه‌های بصری درجه یک است که توسط تیمی اجرا شده است که روی بلاک‌باستر «RRR» در MPC لندن نیز کار کرده است. بازی‌ها در تمام طول بازی بسیار عالی هستند و داوان و سانون فیلم را به راحتی حمل می‌کنند، اما برجسته‌تر، بانرجی است، بازیگری که می‌تواند با لذت و زمان‌بندی برابر، روان‌پریشان‌ها و کمیک‌های گیج‌کننده را به تصویر بکشد.

فیلم عاشقانه ترکی نیز از دیگر ژانرهایی است که در فیلم های این کشور مورد استقبال قرار میگیرد.

با مدت زمان بیش از دو ساعت و نیم، فیلم با استقبال بیش از حد خود مواجه می‌شود و با آهنگ‌ها و رقص‌های سنتی بالیوود و میان‌آهنگ‌های عاشقانه ترکیب می‌شود که به‌طور دوره‌ای طرح داستان گرگینه را قطع می‌کند. چند تخم مرغ عید پاک به سبک MCU در تیتراژ پایانی وجود دارد و دومی آنها «بهدیا» را دقیقاً در جهان «خیابان» قرار می دهد. یک فرنچایز مطمئناً به شما اشاره می کند.

بررسی دیگر

تبدیل شدن انسان‌ها به گرگینه‌ها آنقدر آشناست که فکر دیدن نسخه‌ای دیگر مرا وادار به پریدن نمی‌کند: خوشحالم که بخش زیادی از «بهدیا» را گزارش می‌دهم که در آن شخصیت اصلی به «ایچا دهاری» تبدیل می‌شود. گرگ واقعا لذت بخشه و در عین حال بسیار دیدنی: فیلم در آروناچال پرادش، ایالت باشکوه شمال شرقی که هنوز توسط گردشگران زیر پا له نشده، فیلمبرداری شده است.

تماشای آنلاین فوتبال در کنار ژانرهای دیگر در نماوا فراهم شده است.

در مأموریتی برای ساختن جاده‌ای که درست از میان یک جنگل سرسبز می‌گذرد، باسکار شارما (وارون داوان) خود را در حال تبدیل شدن به یک گرگینه می‌داند، موجودی که در ماه کامل در خلیج می‌رود و زوزه می‌کشد که در دره طنین‌انداز می‌کند. همراهان باسکار، گودو (آبیشک بانرجی) و جومین (پالین کاباک) شماره حیرت‌زده-هولناک-حالا-چه باید کرد- را انجام می‌دهند، حتی زمانی که یک دامپزشک محلی (کریتی سانون) تزریق‌های مشکوکی را به قسمت پشتی بهاسکار می‌زند. خود را به یک رشته بی پایان از جوک های نوجوانان.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , downloadreviewmovies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com